How Much You Need To Expect You'll Pay For A Good ماگ حرارتی

Wiki Article

ماگ هایی که طرح‌‌های دسته‌‌دار دارند، برای استفاده و جابجایی آسان انتخاب کاربردی‌‌تری هستند.

تراول ماگ یا ماگ مسافرتی یک ماگ بسیار کاربردی برای افرادی است که بیشتر در حال طبیعت گردی و مسافرت هستند این ماگ ها دارای درب های ویژه ای هستند که از سرد شدن نوشیدنی جلوگیری می کند.

این حقیقت علمی اساس تغییر رنگ بر اثر گرم شدن است. البته در مورد ماده ای مثل آهن چند هزار درجه تغییر حرارت لازم است تاماده دچار تغییر رنگ شود. اما موادی وجود دارند که در بازه ی دمایی کوچکتری نیز تغییر رنگ می دهند. دو نوع از مواد یعنی مواد بلور مایع (که در ال سی دی استفاده می شود) و نوعی رنگ آلی به نام لوکودای چنین خاصیتی دارند.

شکل ظاهری و کیفیت ساخت ماگ نیز از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت ماگ می باشد.

نوع دیگر از ماگ های حرارتی وجود دارد که حالت سورپرایزی دارد سطح آن از جوهرهای مخصوص ساخته شده که حساس به دما هستند. این مدل از ماگ در دمای عادی به رنگ مشکی می باشد و با بالا رفتن دما از طریق نوشیدنی های داغ، کم کم طرح چاپ شده روی لیوان روشن می شود.

.. می باشد که از آنها می توان به عنوان یک وسیله تزئینی روی میز و یا داخل بوفه دکوری نیز استفاده کرد.

چاپ روی ماگ حرارتی فرصتی عالی برای خلاقیت و شخصی سازی این لیوان های جادویی است. با استفاده از ایده های خلاقانه، می توانید هدیه ای منحصر به فرد و خاص برای خود یا دیگران تهیه کنید.

اگر میخواهید برای کسی هدیه بفرستید که ازش دور هستید یا شهر دیگه هست یا وقت برای انتخاب هدیه ندارید حتما از ونوس مارکت کادو تهیه کنید به نظرم همه باید این سایت رو بشناسن و از این قابلیت فوق العاده ارسال هدیه ش استفاده کنن واقعا خیلی کار منو راحت کردید

علاوه بر ماگ حرارتی خرید اینترنتیِ انواع ماگ های فانتزی و خاص در این صفحه، برای خرید حضوری نیز می توانید  به شعبه مرکزی فروشگاه آرتنیا واقع در شهر یزد مراجعه نمایید.

امیدوارم نظر من کمک کرده باشه برای دوستانی که قصد خرید دارن

(برای این منظور تصاویر خود را در قسمت آپلود فایل بارگذاری نموده و اگر توضیحات خاصی دارید برای ما بنویسید)

به‌طور کلی، لیوان‌های سرامیکی به عنوان ظرفی محبوب و کاربردی در جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع ماگ حرارتی به شکل‌های مختلفی مثل فنجون، استوانه‌ای، مخروطی و در کل مثل ماگ‌های عادی می‌تونه تولید بشه.

مجموعه چاپ و تبلیغات افراتوس این ماگ ها را در دو مدل ویژه دسته قلبی و داخل رنگی هم عرضه می کند که تصاویر آنرا در ذیل مشاهده می فرمایید.

Report this wiki page